čtvrtek 20. září 2012

Recy ... zase ty tašky

Ležím v posteli s pořádnou rýmou ... prostě nachlazením ... v práci mě nechtěli ani vidět a  tak tu zachumlaná v posteli s čajíkem v ruce .... mezi slzením a frkáním sjíždím net ...

Možná jste již postřehli ... jsem blázen do tašek a kabelek ...
nemám jich moc, jen pár oblíbených, které nosím do roztrhání ... 
jak se tak dívám do svého PC jsem sběratelkou všeho co zavání taškou nebo kabelkou,
 bez ohledu na materiál ... schraňuji obrázky ... fotky ... odkazy .... 
nejraději mám návody na jejich zhotovení ... především  RECY ... 

Chystáte se vyhodit stará opotřebovaná trička?
Prosím, ještě jednou si je prohlédněte než to uděláte ...
nedala by se přeci jen ještě využít? ...

dnes bych se ráda podělila o odkaz na tašky ze starých triček ...

že neumíte šít? nevadí ...

 podrobný návod na tašku bez nutnosti šít  najdete zde
Taška ze starého trička  - návod bez jediného stehu - Tvoříme RECYvěci

další jednoduchá i pro méně zručné švadlenky jako jsem já zde
Taška ze starého trička - návod - Tvoříme RECYvěci, jak ušít tašku, střih na tašku, praktická žena, návod na šití, přešívání, recyvěcd na šití, přešívání, recyvěci
Tenhle nápad na ,,síťovku'' se mi líbí moc, jen bych si dno nechala plné, a síťovala nad ním.

Na stránkách najdete samozřejmě mnohem víc ... 
třeba návod na tuto nádhernou kamenitou  praktickou rohožku 
rohožka z kamení

či krásný retro lustr do kuchyně z opotřebovaného cedníku
recy věci, recyklace, jak zavěsit lustr, jak vyrobit lustr, jak namontovat lustr, montáž lustru, tvoření, praktická žena, kutil tim

a nesmí samozřejmě chybět  ... vázička na kytičku 
papírová váza, tvoříme, jak udělat vázu, jak uplést košík, recyvěci, pedig, návod

Přeji pohodový,  zajímavý  a třeba taky trochu tvořivý den 

1 komentář: